kezdje velünk, mi segítünk!

Mire számíthat nálunk?

Garancia

  1. A WestDent Fogászat és Implantológia (Kolozsváry Fogászati Kft.) a pácienseinek nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban az álábbi garanciákat vállalja:
  • Fix pótlásoknál (inlay/onlay/overlay,korona, híd): fémkerámia 2 év, préskerámia 2 év, cirkónium 2 év.
  • Kivehető pótlásoknál: részleges fogsor 1 év, teljes fogsor 1 év.
  • Implantáció esetén (az implantátum szerkezeti elemire): 2 év.
  • Fogtömésnél: 6 hónap garanciát vállal.
  • A garanciavállalás (jótállás) nem terjed ki az ideiglenes megoldásokra, a koronával/híddal ellátott fogak későbbi gyökérkezelésére, a páciens szervezetének természetes reakciói, a nem rendeltetésszerű használat, vagy a nem megfelelő szájhigiénia által okozott előre nem látható következményekre.

2. A garancia érvényesítésének két alapvető feltétele van:

  • a megfelelő szájhigiénia
  • évente elvégzett rendszeres kontrollvizsgálat, melynek dokumentálását a WestDent Fogászat és Implantológia (Kolozsváry Fogászati Kft.) végzi.

3. Jótállási feltételek:

  • A kezelés befejezése után a páciens, legalább egy szájhigiéniai utókezelést igénybe kell vegyen minden évben, illetve meg kell jelenjen az éves kontroll vizsgálatokon Követnie kell az ajánlott gondozási programot.
  • A fogorvos által előírt utógondozás, kontrollvizsgálat és szájhigiéniai utasítások betartása.
  • A páciens jó szájhigiéniája, a megfelelően tisztán tartott fogpótlás.
  • A fogpótlás rendeltetésszerű használata, kizárólag fiziológiás rágóerőnek való kitétele, amely nem vezet a fogmű túlterhelődéséhez.
  • A fogmű nincs kitéve külső eredetű fizikai behatásnak.
  • Minden számla kiegyenlítésre került.

4. A garancia érvényét veszíti az alábbi esetekben:

  • A páciens nem vesz részt az évenkénti ellenőrző vizsgálatokon, nem követi az előírt szájhigiéniai gondozási programot.
  • Az implantátumok helyi vagy távoli gyulladás következtében történő kilökődése, amely a kezelő fogorvos által előírt utógondozás, ellenőrző vizsgálatok és szájhigiéniai utasítások elmulasztása következtében, illetve egyéb távoli szervi megbetegedés miatt alakul ki.
  • A fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a beteg szájhigiéniája elhanyagolt.
  • A fogpótlás nem rendeltetésszerű használata, a fiziológiás rágóerőnél nagyobb extrém erőbehatások, melyek a fogpótlás fokozott terheléséhez vezetnek.
  • Nem megfelelő táplálkozás és egyéb egészségkárosító szokások miatt felmerülő problémák.
  • A kivehető fogsor mechanikai sérülése, törés (pl. küzdősportok okán), vegyi anyagok (koncentrált alkohol, vegyszerek) okozta kémiai sérülések.
  • A rágóapparátus megbetegedése szisztémás- fertőző és daganatos betegségek, illetve ezek kezelése miatt.
  • Balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményei.
  • Pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák.

5. További speciális esetek, amikor a garancia érvényét veszti:

  • A páciens rövid idő alatt történő nagymértékű súlyvesztése.
  • A fogpótlás rendeltetésszerű, mindennapi használata következtében történő sérülésének, hibájának garanciaidőn túl történő bejelentése.
  • A fog a korábbi kezelések (tömés, koronapreparáció) következtében szorul gyökérkezelésre.
  • A fogak gyökérkezelése során fellépő szövődményekre és annak következményeire (a fog eltávolítása szükséges).
  • Gyökérkezelt fogak várható élettartamára nem tudunk garanciát vállalni és a kezelés esetleges sikertelensége nem előrelátható.
  • Más fogorvosi rendelőben történt beavatkozások a garancia elvesztését eredményezik.

6. Reklamáció:

  • Megrendelő esetleges minőségi kifogását a jótállási időn belül kérjük az észlelést követően, haladéktalanul és írásban közölni a Rendelővel, az alábbi email címen recepcio@westdent,hu Kérjük, értesítse közvetlenül a Rendelőt a +36 309433922-es telefonszámon.
  • Megrendelő a kifogás kivizsgálása érdekében köteles ellenőrző vizsgálaton megjelenni, a kifogásolt fogművet a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, és a reklamációval kapcsolatos minden információt és adatot megadni. Felek a vizsgálatról jegyzőkönyvet vesznek fel. Amennyiben a Megrendelő minőségi kifogása alapos, a Szolgáltató a kifogásolt munka megvizsgálásától számított 3 munkanapon belül köteles arról nyilatkozni, hogy további 14 munkanapon belül eleget tud-e tenni a Megrendelő által jogszerűen érvényesített kijavítási, pótlási igénynek.
  • Ha a 2. pontban részletezett okokra tekintettel a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól mentesül, vagy a kifogásolt fogmű elvesztésére/egyéb okokra (pl. a reklamáció késedelmes előterjesztésére) visszavezethetően a kifogást nem lehet kivizsgálni, a Szolgáltató reklamációt nem fogad el.
  • Megrendelő, vagy a Megrendelő törvényes képviselője az árajánlat aláírásával és/vagy a kezelés elkezdésével elismeri, hogy jelen garanciális feltételek rendelkezéseit megismerte és elfogadta.
img_cer#t6@2x
img_cer#t7@2x
img_cer#t8@2x
img_cer#t9@2x
img_cer#t10@2x
img_cer#t11@2x
img_cer#t12@2x
img_cer#t13@2x
img_cer#t1@2x
img_cer#t3@2x
img_cer#t4@2x
img_cer#t2@2x
img_cer#t5@2x

kezdje velünk, mi segítünk!

Konzultáció a megoldásokért

RENDELŐ, RECEPCIÓ

JELENTKEZÉS

NYITVATARTÁS

Hétfő-Péntek: 10:00-18:00