kezdje velünk, mi segítünk!
Mire számíthat nálunk?
Garancia
- A WestDent Fogászat és Implantológia (Kolozsváry Fogászati Kft.) a pácienseinek nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban az álábbi garanciákat vállalja:
- Fix pótlásoknál (inlay/onlay/overlay,korona, híd): fémkerámia 2 év, préskerámia 2 év, cirkónium 2 év.
- Kivehető pótlásoknál: részleges fogsor 1 év, teljes fogsor 1 év.
- Implantáció esetén (az implantátum szerkezeti elemire): 2 év.
- Fogtömésnél: 6 hónap garanciát vállal.
- A garanciavállalás (jótállás) nem terjed ki az ideiglenes megoldásokra, a koronával/híddal ellátott fogak későbbi gyökérkezelésére, a páciens szervezetének természetes reakciói, a nem rendeltetésszerű használat, vagy a nem megfelelő szájhigiénia által okozott előre nem látható következményekre.
2. A garancia érvényesítésének két alapvető feltétele van:
- a megfelelő szájhigiénia
- évente elvégzett rendszeres kontrollvizsgálat, melynek dokumentálását a WestDent Fogászat és Implantológia (Kolozsváry Fogászati Kft.) végzi.
3. Jótállási feltételek:
- A kezelés befejezése után a páciens, legalább egy szájhigiéniai utókezelést igénybe kell vegyen minden évben, illetve meg kell jelenjen az éves kontroll vizsgálatokon Követnie kell az ajánlott gondozási programot.
- A fogorvos által előírt utógondozás, kontrollvizsgálat és szájhigiéniai utasítások betartása.
- A páciens jó szájhigiéniája, a megfelelően tisztán tartott fogpótlás.
- A fogpótlás rendeltetésszerű használata, kizárólag fiziológiás rágóerőnek való kitétele, amely nem vezet a fogmű túlterhelődéséhez.
- A fogmű nincs kitéve külső eredetű fizikai behatásnak.
- Minden számla kiegyenlítésre került.
4. A garancia érvényét veszíti az alábbi esetekben:
- A páciens nem vesz részt az évenkénti ellenőrző vizsgálatokon, nem követi az előírt szájhigiéniai gondozási programot.
- Az implantátumok helyi vagy távoli gyulladás következtében történő kilökődése, amely a kezelő fogorvos által előírt utógondozás, ellenőrző vizsgálatok és szájhigiéniai utasítások elmulasztása következtében, illetve egyéb távoli szervi megbetegedés miatt alakul ki.
- A fogpótlás nincs megfelelően tisztán tartva, a beteg szájhigiéniája elhanyagolt.
- A fogpótlás nem rendeltetésszerű használata, a fiziológiás rágóerőnél nagyobb extrém erőbehatások, melyek a fogpótlás fokozott terheléséhez vezetnek.
- Nem megfelelő táplálkozás és egyéb egészségkárosító szokások miatt felmerülő problémák.
- A kivehető fogsor mechanikai sérülése, törés (pl. küzdősportok okán), vegyi anyagok (koncentrált alkohol, vegyszerek) okozta kémiai sérülések.
- A rágóapparátus megbetegedése szisztémás- fertőző és daganatos betegségek, illetve ezek kezelése miatt.
- Balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményei.
- Pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák.
5. További speciális esetek, amikor a garancia érvényét veszti:
- A páciens rövid idő alatt történő nagymértékű súlyvesztése.
- A fogpótlás rendeltetésszerű, mindennapi használata következtében történő sérülésének, hibájának garanciaidőn túl történő bejelentése.
- A fog a korábbi kezelések (tömés, koronapreparáció) következtében szorul gyökérkezelésre.
- A fogak gyökérkezelése során fellépő szövődményekre és annak következményeire (a fog eltávolítása szükséges).
- Gyökérkezelt fogak várható élettartamára nem tudunk garanciát vállalni és a kezelés esetleges sikertelensége nem előrelátható.
- Más fogorvosi rendelőben történt beavatkozások a garancia elvesztését eredményezik.
6. Reklamáció:
- Megrendelő esetleges minőségi kifogását a jótállási időn belül kérjük az észlelést követően, haladéktalanul és írásban közölni a Rendelővel, az alábbi email címen recepcio@westdent,hu Kérjük, értesítse közvetlenül a Rendelőt a +36 309433922-es telefonszámon.
- Megrendelő a kifogás kivizsgálása érdekében köteles ellenőrző vizsgálaton megjelenni, a kifogásolt fogművet a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, és a reklamációval kapcsolatos minden információt és adatot megadni. Felek a vizsgálatról jegyzőkönyvet vesznek fel. Amennyiben a Megrendelő minőségi kifogása alapos, a Szolgáltató a kifogásolt munka megvizsgálásától számított 3 munkanapon belül köteles arról nyilatkozni, hogy további 14 munkanapon belül eleget tud-e tenni a Megrendelő által jogszerűen érvényesített kijavítási, pótlási igénynek.
- Ha a 2. pontban részletezett okokra tekintettel a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól mentesül, vagy a kifogásolt fogmű elvesztésére/egyéb okokra (pl. a reklamáció késedelmes előterjesztésére) visszavezethetően a kifogást nem lehet kivizsgálni, a Szolgáltató reklamációt nem fogad el.
- Megrendelő, vagy a Megrendelő törvényes képviselője az árajánlat aláírásával és/vagy a kezelés elkezdésével elismeri, hogy jelen garanciális feltételek rendelkezéseit megismerte és elfogadta.
kezdje velünk, mi segítünk!
Konzultáció a megoldásokért
RENDELŐ, RECEPCIÓ
JELENTKEZÉS
NYITVATARTÁS
Hétfő-Péntek: 10:00-18:00